Киевский форум Рено
 

Вернуться   Киев Рено форум - Логан Меган Лагуна Клио > Автомобили Рено – Renault > Рено Сценик


Ответ
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 14.09.2020, 13:27   #1 (permalink)
Новичок
 
Регистрация: 18.08.2020
Сообщений: 4
Рейтинг мнений:
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
По умолчанию Ремонт двигуна 2.0 л. Рено Сценік 1997 р.в.



Стала проблема з витіком мастила із під заднього сальника колінчатого вала 2.0 літрового бензинового двигуна Рено-Сценік 1997 року виробництва.Потрібно було замінити передній та задній сальники колінчатого вала та замінити ремінь ГРМ,так як я не знаю коли в останнє його міняли.В інтернеті не знайшов деякі хитрощі заіни цих запчастин,то ж вирішив створити цю тему.
Комплектація :8-ми клапанний бензиновий двигун F3R об'ємом 2.0 л, 5-ти ступінчата МКПП,гідропідсилювач керма,кондиціонер.
Щоб замінити задній сальник колінчатого валу потрібно по перше зняти підрамник,потім від'єднати МКПП від двигуна.То в мене одразу постало питання як бути з трубками маслопровода гідропідсилювача руля,які закріплені і проходять під коробкою.Дехто радив мені "аккуратно разобрать" трубопровід.На практиці виявилося що після зняття підрамника та відокремлення від підрамника рульової рейки,трубопроводи аккуратно відводяться в сторону так щоб можна було від'єднати МКПП і опустити її в оглядову яму.
В деяких відео в Ютубі покзують що після демонтування підрамника двигун разом з КПП піддонкрачують.Я цього не робив ,бо маю в наявності у себе в гаражі електротельфер.На двигуні F3R є дві проушини через які монтується заздалегіть виготовлений трос, на який під'єднується крюк тельфера.
Миниатюры
%E7%EE%E1%F0%E0%E6%E5%ED%ED%FF_viber_2020-08-27_20-43-01-jpg  

Последний раз редактировалось spiker2003; 14.09.2020 в 15:07.
spiker2003 вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 14.09.2020, 15:15   #2 (permalink)
Новичок
 
Регистрация: 18.08.2020
Сообщений: 4
Рейтинг мнений:
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
По умолчанию

Слідуючою несподіванкою(для мене) стало місцезнаходження мітки ВМТ на маховику двигуна.Донедавна я їздив на Рено 11,на якій мітки розташовані на маховику праворуч від вінця маховика,так що їх гарно видно.В Рено-Сценік ця мітка знаходиться з торця маховика і частково прикрита корзиною зчіплення.То ж після демонтажу корзини зчіплення я зафотографував цю мітку,попередньо пофарбував її в білий колір(щоб було видно)
Заміна заднього сальника колінчатого валу нічим не відрізняється від послідовності та техніки інших двигунів Рено,відео яких є безліч в Ютубі.
Миниатюры
20200831_123126-jpg   20200831_123140-jpg  

Последний раз редактировалось spiker2003; 14.09.2020 в 15:19.
spiker2003 вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Старый 14.09.2020, 15:34   #3 (permalink)
Новичок
 
Регистрация: 18.08.2020
Сообщений: 4
Рейтинг мнений:
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
По умолчанию

Ще однією несподіванкою (для мене) було - як зняти 6-ти ручійковий ремінь генератора,на якому також знаходяться шківи кондиціонера та гідропідсилювача руля.Справа в тім що натяжний болт на генераторі відсутній.Цей ремінь натягується натяжним роликом який знаходиться в дуже незручному місці,якщо знімати ремінь приходиться на місці,не знімаючи двигуна.Відстань від натяжного болта ролика до лонжерона дуже мала.Тому прийшлось з підручних матеріалів виготовити ключ щоб відкрутити той болт.В болту знаходиться 6-ти гранний потай на 7мм.Звичайний 6-ти гранний ключ з набора не влазить (ну не підпилювати ключ через таку ситуацію?).В мене був 6-ти гранний пруток на 10мм,кінець якого я на наждаку,та натфілем переробив на 6-ти гранник на 7 мм.Кінець на 10 мм зажав в специфічному ключі з обжимним болтом.Намагався я повернути новоробний 6-ти гранник звичайним накидним ключем на 10 мм,та тільки зігнув його,бо різьба болта була посажена на фіксатор.
Миниатюры
20200914_170733%5B1%5D-jpg   20200914_170746%5B1%5D-jpg   20200914_170723%5B1%5D-jpg   20200911_213132-jpg  

Последний раз редактировалось spiker2003; 14.09.2020 в 15:40.
spiker2003 вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Ответ

Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.
Trackbacks are Выкл.
Pingbacks are Выкл.
Refbacks are Выкл.



Текущее время: 08:45. Часовой пояс GMT.


Авто (Рено) блок:

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc. Перевод: zCarot